duminică, 21 octombrie 2012

The Land Down Under - Weekend

  A venit din nou weekendul... impulsionati de vremea frumoasa, am iesit sambata din casa si ne-am indreptat catre Hillary's. Mai fusesem aici si in primele zile dupa sosirea noastra, dar voiam sa mai mergem pentru ca sunt foarte multe magazine si cafenele, se poate face si plaja, exista si un waterpark si chiar si un acvariu. Voiam foarte mult sa ne cumparam alti ochelari de soare, cu niste lentile adaptate la ultravioletele de pe aici, soarele fiind mult mai puternic in Australia decat in Romania. Aveam noi ochelari de soare din RO, dar erau foarte stabi, luati de prin mall-uri si nu oarecum profesionisti cum iti trebuie aici.
   La Hillary's, dupa ce am facut shoppingul de rigoare ne-am asezat sa mancam ceva - am incercat "american ribs", sunt mare fan al ribs-urilor facute cum trebuie, dar astea "americane" nu m-au dat pe spate deloc, desi trebuiau sa fie sweet and sour au fost doar sweet, foarte sweet chiar. Nici cartofii prajiti nu mi-au placut in mod extraordinar, dar tendinta asta am mai observat-o si pe la alte fast food-uri, ii taie prea grosi si ei obtin un gust undeva intre cartofii prajiti si cei wedges. Personal, imi placeau mai mult cartofii prajiti de pe la McDonalds sau KFC din RO (la KFC cartofii sunt la fel de nasoli, la McDonalds nu am ajuns inca, dar o sa incerc). Per total, OK mancarea, dar nu extraordinara, aici pot spune cu mana pe inima ca ribs-urile pe care le fac eu cu mana mea sau cu mana sotiei (da, stiu, radeti, da are Simona un talent...) ies mult mai bune.
   Dupa ce am mancat, pentru ca nu prea ne venea sa stam la soare, ardea cam tare, ne-am dus la acvariu - aquarium in engleza. Intrarea costa 28$/persoana, destul de scump, trebuie sa recunosc, dar merita fiecare cent. Punctul de atractie este un bazin imens in care inoata foarte multi pesti, de la pesti mici colorati ca niste zebre pana la ditamai rechinii (cel mai mare are 3,5m) si broaste testoase. Ce este cu adevarat spectaculos este faptul ca au un tunel subacvatic prin tot bazinul asta prin care mergi (de fapt nici nu mergi, pentru ca au un moving sidewalk - trotuar mobil), decat stai si casti gura si te plimba el. Foarte spectaculos, pestii vin practic pana la cativa centimetrii de capul tau. Rechinii uriasi si mai ales pisicile de mare - celebrele stingray's care l-au omorat si pe Steve Irwin sunt foarte spectaculoase.





     Dupa acest tur subacvatic, am vizitat si restul acvariului, cu o gramada de acvarii mici cu tot felul de pesti, caracatite si serpi. Exista chiar si un bazin plin de star-fish - stelute de mare pe care oricine le poate lua in mana si examina.
   Exista si un bazin plin cu stingray's, foarte spectaculos modul in care inoata pisicile astea de mare.
   Dupa acvariu, ne-am mai plimbat prin Hillary's si am mai mancat o inghetata. Foarte frumoasa atmosfera... sunt niste locuri superbe prin Perth-ul asta, jos palaria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu