marți, 9 octombrie 2012

The Land Down Under - First call-back

   Desi asa cum spuneam mai devreme, mi-am deschis o mica firma si momentan am lucrari, totusi imi mai caut si un job adevarat deoarece nu stiu cat timp o sa am lucrari si prefer, mai ales la inceput acum, un job stabil unui potential castig mai mare mergand pe propria firma. Oricum, daca ma angajez firma nu o inchid, ci o folosesc in continuare pentru lucrari peste program pe unde se poate.
   Acestea fiind zise, am tot cautat, odata la 3-4 zile, joburi pe site-uri gen seek.com, depunand CV-uri pe unde am crezut ca ma potrivesc. Din vreo 20 de CV-uri trimise, am avut vreo 4 e-mail-uri de reject, in rest nici o miscare. Azi insa m-am hotarat sa incerc o alta strategie. Am luat din anuntul de pe seek adresa de mail a recrutorului si i-am trimis mail direct. In mail i-am pus CV-ul si doua scrisori de recomandare de la fostii angajatori romani, aceleasi pe care le-am folosit si pentru emigrare. Am scris in continutul mailului cum ca am vazut anuntul de pe seek.com (fara a pune link-ul, stiu ca unele corporatii care au mail cu scan automat de virusi baga mailurile care contin link-uri direct in spam) si i-am zis ca cred ca m-as potrivi perfect, ca am proiectat prin Europa cladiri de tot felul si ca experienta mea europeana ar fi excelenta pentru job-ul respectiv. Am insistat ca am venit in Australia pe un permanent resident visa si ca sunt echivalat ca Professional Engineer si ca pot ajunge si Chartered Engineer (un fel de verificator de proiecte). Am trimis mailul si m-am apucat sa ma uit mai departe pe anunturi. Nu au trecut nici 5 minute si telefonul suna, era chiar recrutorul caruia ii trimisesem mailul, foarte incantat ca e cea mai buna aplicatie cum ca are si scrisori de recomandare (scrisesem in mail ca sunt perfect verificabile atat prin telefon cat si e-mail sau www printr-o simpla cautare pe google - imi apare numele pe site-urile fostilor angajatori la proiectele pe care le-am facut). Nu ma potriveam la pozitia respectiva, aia cautau pe cineva cu multa experienta locala care sa conduca un proiect de 100 de milioane de dolari (un proiect comercial zicea - presupun ca un fel de mall sau ceva similar), dar mai ales dupa ce i-am povestit ce stiu sa fac si cum stau cu viza omul era foarte entuziasmat ca trebuie el sa imi gaseasca un job, ca sa il las 3-4 zile sa caute si revine el cu un telefon. Desi nu prea l-am crezut la faza asta, mi-a placut entuziasmul lui, era molipsitor, macar mi-a ridicat moralul, ca prea depuneam la CV-uri de vreo 3 saptamani si nu zicea nimeni nici pas.
   In rest, azi pe seara am iesit cu totii la facut sport in parc, Adi cu fetele au alergat putin, eu m-am urcat pe niste masinarii d-alea gen steppere (se gasesc in parc, sunt gratuite) si am tras nitel de niste fiare p-acolo. Trebuie insa sa spun ca am descoperit, odata cu venirea caldurii, si un lucru neplacut despre Australia, si anume cantitatea de muste enervante/mp, care este enorma. Sunt foarte rele mustele australiene, te bazaie non stop iar cand nu bate vantul de prin zonele protejate de "bush" care se mai gasesc prin parcuri se ridica nori de musculite asa numite betive la noi in Romania care n-au nici un stres in a iti intra in ochi, nas, gura sau a se pune pe tricou. Daca dai cu mana nu pleaca, iar daca le atingi imediat ti se murdareste tricoul. Greu cu mustele prin Australia, trebuie sa recunosc, dar pana acum nu ma plang, lucrurile merg excelent.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu