marți, 2 octombrie 2012

The Land Down Under - Back to work

   Si a venit ziua de marti... dupa un weekend fantastic, inapoi la munca. Din fericire, azi am avut o zi usoara, ca nu prea am avut ce lucra deoarece cei pentru care lucrez nu mi-au trimis inca planurile de arhitectura, asa ca am cam frecat menta. Mi s-a stricat insa mouseul, asa ca mai pe dupa-amiaza m-am dus cu Simona in Mirrabooka si mi-am cumparat altul. Pe la magazine, un mouse bun este cam 30$, mult rau, asa ca am cautat pe cel mai ieftin si am gasit la The Reject Shop la 5$. Am mai luat si cate ceva de mancare de pe la Woolworths, Simona a mai luat de pe la Big W o oala mare ca sa poata sa faca o ciorba care sa ajunga la 4 persoane sa manance de macar doua ori. In rest, liniste azi, am stat pe langa casa.
   A, la plecare spre Mirrabooka, in parcul din fata casei niste vecini pusesera un TV urias, Philips. Arata binisor, asa ca l-am chemat pe Adi si l-am adus la noi in casa si l-am montat, merge perfect. E usor zgariat, dar nici nu se vede daca nu te uiti cu atentie. Fata de vechiul TV e mult mai mare (si mai greu, am scos cu Adi limba de un cot cand l-am carat din parc pana la noi acasa - adica am trecut strada). Avem o antena digitala pusa pe casa, dar nu prindem decat 5 canale pentru ca TV-ul nu are decodor digital asa ca prindem doar canalele care transmit analog. 5 sunt mai mult decat suficiente pentru noi, oricum ne dezobisnuisem de TV de acasa. Au Telstra si home TV, insa posturile cu adevarat bune se regasesc pe asa numitul Foxtel, un fel de pay-per-view, destul de scumpicel pentru noi momentan. Poate dupa ce ne-om angaja toti o sa ne punem, desi personal nu prea tin ca nu-s asa mare fan al TV-ului. Mai degraba un internet mai stralucit ar fi mai bun, dar nasolii aia de la Telstra nu vor sa ne faca contract ca nu avem permis de conducere australian (de fapt, acte australiene - permis sau pasaport de australian).
   Apropo de permis, am inceput sa studiez cartea de conducere, nu e grea, am si facut cateva teste pe net, sunt foarte accesibile. Problema este testul practic, unde desi am condus cativa kilometri buni masina lui Stefan inca am probleme in a imi aduce aminte ca trebuie sa ma uit mereu mai intai in dreapta si apoi in stanga. De asemenea, astia p-aci sunt nebuni cu uitatul in unghiul mort al masinii de fiecare data cand schimbi banda, asa ca trebuie mereu sa intorci capul ca sa verifici daca e cineva sau nu. Mai studiez insa un pic si peste o saptamana doua trebuie sa ma duc sa ma inscriu sa incep si aceasta batalie.
   Cam astea au fost vestile de azi. Maine se anunta alta zi linistita... dar vom mai vedea atunci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu