duminică, 23 septembrie 2012

The Land Down Under - Sunday

   Duminica... astazi am fost in King's Park and Botanical Garden, cel mai mare parc din Perth. Este situat foarte aproape de centrul orasului si are niste vederi splendide catre centru... ceva de vis. Foarte multa curatenie si o iarba tunsa ca la un gazon de fotbal. Multe familii cu copii iesite la plimbare, lumea statea pe paturi si se relaxa la soare sau la umbra dupa preferinte, muzica live de pe o scena... ce sa mai, o relaxare totala.
   Parcul contine si o gradina botanica... vegetatia este spectaculoasa si destul de diferita de ce vezi prin Europa. Multe tufisuri foarte pline de spini si alte astfel de lucruri impanzesc parcul, langa fiecare existand ca pe la noi o placuta care iti spune ce fel de tufa e. Dar cu siguranta cel mai spectaculos punct de atractie al parcului ramane privelistea asupra CBD-ului (Central Business District). Dupa cum spuneam, parcul este oarecum central si este construit pe un deal mai inalt (Mount Eliza parca ii zice). Din varf se vede extraordinar raul Swan si intreg CBD-ul.
   Dupa plimbarea prin parc am fost la Subway sa mancam ceva (bun Subway-ul, la fel ca in Romania) si apoi am fost sa vedem si noi in sfarsit canguri. Am fost la Pinnaroo Memorial Park, un parc aflat pe langa Joondalup unde in sfarsit l-am vazut pe el - emblema Australiei. Sunt destul de dragalasi cum topaie ei pe acolo. Ba chiar am avut norocul sa vedem cativa care aveau si cangurei mici in marsupiu.
   Si cam asta a fost weekendul. Un weekend relaxant... extrem de multe optiuni de a-ti petrece timpul liber intr-un mod cat mai placut, ceva ce in Bucuresti cam lipseste. Marea diferenta ramane insa civilizatia... pur si simplu linistea, calmul si politetea oamenilor precum si lipsa poluarii este ceva ce cu greu vrei gasi la noi in tara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu