sâmbătă, 15 septembrie 2012

The Land Down Under - Day three

   Ziua a treia... in teorie, trebuia sa inceapa tot pe la ora 8,  cu un alt targ mai mare de vechituri, dar fiind mahmuri de aseara nu ne-am trezit decat pe la 9 si ceva. Asa ca am renuntat, am mancat ceva si am fost la un Shopping Center. In parcare erau resturile unui targ de vechituri, ca se cam pregateau sa stranga. Acolo am dat iar peste romanii nostrii de ieri care aveau de data asta de vanzare un aspirator foarte OK de 2400 W la 25$, dar pentru noi l-au lasat la 15$. Apoi am intrat in shopping centre, unde erau mai multe magazine. Am luat de la Reject Shop (e Reject cica la preturile mari, nu la calitate) cate o perie de toaleta - 4$, o galeata pentru mop ca uitasem alaltaieri sa luam - 5$ si niste umerase - 12buc la 4$.
   Am plecat apoi la Good Guys, un fel de Carrefour plin doar cu electrocasnice si electronice. De acolo am luat un frigider Samsung nou - initial era 781$, dar l-au redus pe la 670$, un prajitor de paine la 24$ care ni l-a redus la 18, un blender vertical care era 68$ si l-au redus la 55$ si un mixer de 33 de dolari redus la 24$. Rares are un Ute (masina pick-up, asa se zice in Australia) si ne-a adus el acasa frigiderul. Fetele au fost la shopping de groceries - mancaruri si sucuri si au luat asa: banane: 2.99$/kg; cartofi: 1.95$/kg; castraveti: 1.99$/kg; ceapa rosie: 0.99$/kg; gel de dush Dove sticla mare 5$; mop cu bat 5$; set umerase 20 buc: 2$; faras si perie 2$; cos de gunoi pentru baie 5$; cos de gunoi mai mare pentru bucatarie 10$; ulei floarea soarelui 2L 6.19$; Head and Shoulders Shampoo for Men 10.49$; suc portocale 2.4L: 3.29$ (similar la gust cu sucul de portocale de la Kaufland - ala cu 50%); iaurt natural 1kg 5$ si alte cateva lucruri similare.
   Am venit acasa, am mancat cate ceva si am plecat sa vedem oceanul. Am fost undeva pe la North Beach, cam frig, batea un vant destul de puternic dar ne-am bagat un pic cu picioarele in apa... era foarte foarte rece. Un aer puternic de mare... de vis, ce sa mai. Am fost apoi la Hillary's pe dig unde am vazut apusul soarelui in ocean... magic... ne-am plimbatun pic prin zona de restaurante si magazine de la Hillary's si ne-am intors acasa unde am mancat ceva si am mai inchinat un pahar de vin cu vecinii.

   Apropo de plimbari, noi mergem cu masinile vecinilor. In teorie, noi ne-am gandit sa punem bani la benzina, dar Stefan si Rares nu au vrut sa auda, principiul lor fiind ca un plin costa undeva la 70-80$ in conditiile in care salariul e undeva la 1000$ pe saptamana. Multumim inca odata lor ca sunt asa de buni cu noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu