miercuri, 19 septembrie 2012

The Land Down Under - Day seven

    Si trecu o saptamana... o saptamana care ni s-a parut scurta ca o zi... parca a fost un vis. Suntem extrem de multumiti de viata de aici si de ce am reusit sa realizam in aceasta saptamana. Ziua a inceput cu un telefon pe la ora 9, baietii de la Good Guys ma informau ca maine dimineata vin sa aduca laptopul care l-am comandat de la ei. In sfarsit o sa avem doua laptopuri, sa nu ma mai bat cu Simona pe el. Ne-am trezit, am luat micul dejun si ne-am bagat pe net, ei la cautari de joburi, eu dupa ce m-am dat nitel pe Facebook si alte d-astea am inceput sa lucrez. Ziua am petrecut-o pe langa casa, la pranz fetele au gatit o ciorba de legume foarte buna si spre seara o fripturica la cuptor cu o salata. Pe la 5 si jumatate l-am sunat pe proprietarul casei noastre, ne zisese mai de mult ca se muta intr-o casa noua si ca ne poate da una alta din mobila pe care nu vrea sa o mai ia cu el. M-am dus impreuna cu Rares si Iute-ul sau (pentru cei care nu stiu, Iut zic australienii la camionetele pick-up) si am luat chiar patul cel mare pentru noi, o masuta de cafea, doua scaune de birou si chiar si un birou. Nu sunt noi, evident, dar sunt intr-o foarte buna stare si per moment sunt excelente pentru noi, cel putin pana om castiga cu adevarat ceva bani si om incepe si noi sa ne permitem sa ne cumparam chestii noi. Astfel, cu ajutorul prietenilor nostrii Stefan si Natalia, Rares si Adina, Delia, Andreea si Marius casa noastra a ajuns sa arate de la asa:
  
La asa:

Pe seara, dupa cina, fetele au facut clatite cu dulceturi si Nutella... o bunatate. Au venit si vecinii, am mancat cu totii si ne-am simtit bine.
Pentru final, va mai pun o poza cu exteriorul casei noastre, si va fac si o scurta descriere: casa are trei dormitoare, doua bai - una comuna si una la dormitorul matrimonial unde stam noi. Bucataria este deschisa catre living dupa cum se vede si din poze si este complet utilata si mobilata - doar frigider nu avea, ne-am cumparat noi. 
Casa mai are si un garaj pentru doua masini. Aici vom trai cel putin pana la anu pe vremea asta, contractul fiind facut pe un an. Pana atunci speram sa ne punem cu adevarat pe picioare si sa ne putem permite sa locuim si singuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu