sâmbătă, 15 septembrie 2012

The land down under - Day One

   Dupa cum spuneam, am ajuns rupti de oboseala si dupa ce am ciocnit un pahar de vin cu noii nostrii vecini, am mancat ceva (ne-au adus tot ei un platou cu de toate, sar'mana din tot sufletul) si am tras pe dreapta ca nu se mai putea.
   Ne-am trezit pe la ora 12, cu chiu cu vai. In Australia e sfarsit de iarna, e inca frig noaptea, sunt cam 10 grade. Casele de pe aici nu prea au sisteme de incalzire, asa ca lumea foloseste tot felul de calorifere si radiatoare care se baga in priza. Si noi avem ceva similar de la prietenii nostrii si ne folosim de el.
  Am iesit un pic pe afara sa adulmecam locurile, vecinul are un portocal in curte de toata frumusetea... casele in care stam sunt noi noute, curate, totul este nou si neatins.

  Dupa ce am mai mancat ceva, Natalia, noua noastra vecina ne-a dus intr-un shopping centre unde lucrurile sunt mai ieftine (Mirabooka). Lume pestrita si foarte multi negrii, zona evident destul de rau famata, dar in care preturile la magazine sunt mai mici. Ne-am cumparat lucruri de prima necesitate gen chestii pentru baie, produse de curatat si ceva de mancare care nu necesita refrigerare. Ne-am intins un pic, totalul a fost de aproape 200$, dar am zis ca nu cumparam in fiecare zi detergenti.
   Intorsi acasa am desfacut cate ceva la bagaje, ne-am mai strans lucrurile si seara am cinat la noii nostrii vecini.
   Stefan - inginer de drumuri lucreaza la o firma de project manager si sotia lui Natalia - face scoala sa devina educatoare la gradinita - locuiesc in casa de langa noi alaturi de inca un cuplu de romani, Rares si Adina, toti 4 fiind din Cluj. Pentru cei care umbla pe forumul emigrare.info, este vorba de Stefanc si adinavictoria. Ei ne-au facut rost de casa vorbind cu proprietarul casei lor, un roman stabilit aici de multi ani care este dezvoltator si care ne-a oferit chiar casa din spatele lor. Ne-am simtit extraordinar de bine alaturi de ei, sunt niste oameni cum nu prea gasesti, calzi, primitori, gata sa te ajute in orice problema. Tot ei impreuna cu alti romani ne-au facut rost si de o canapea cu doua fotolii, un cadru de pat, saltele si ne-au si cumparat cate un set de farfurii, linguri, furculite, oale si ulcele (dupa ce ni l-au aratat si pe net, sa se asigure ca ne place)... ce sa mai, suntem dati pe spate de bunatatea acestor oameni (multumim aici si Deliei si Andreei pentru intreg ajutorul si sprijinul pe care ni l-au oferit, jos palaria!)
    Cand ne-am intors, am mai stat pe net si ne-am culcat. Nu am avut probleme cu fusul orar, doar ca ne culcam cam tarziu pentru ca mai stam pe net seara. Fiindca ne trezisem la ora 12, ziua a fost scurta pentru noi, dar a doau zi Adina ne-a promis ca ne duce la un targ din zona si trebuie sa fim acolo la 8 dimineata, asa ca o sa ne trezim mai devreme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu