duminică, 16 septembrie 2012

The Land Down Under - Day four

   Azi a fost duminica. Ne-am trezit pe la 11, pentru ca stam foarte mult seara sa vorbim pe net cu rudele. Sa traiasca Skype-ul cu cine l-a inventat, ca tare bun e. De dimineata am depus ceva CV-uri pe la niste joburi si am mancat ceva la mic dejun. Avem frigider, asa ca ne-am cumparat si ceva bacon si am facut niste sandvisuri bune.
  Pe la ora 14 am plecat cu prietenii nostrii la un gratar pe malul oceanului, intr-o zona numita Two Rocks. O plaja superba, semi-salbatica... ceva de vis. Numele ii vine de la piatra din poza.
                      Poza facuta de Stefan, mare pasionat al fotografiei. Puteti afla mai multe
                           detalii vizitand blogul lui stefancioncaphoto.blogspot.com
 
   In zona exista un gratar, de fapt o plita cu gaz unde oricine vrea isi poate face un gratar. Totul este gratis, excelent amenajat, langa gratar este o masa cu bancute, un dush in caz ca intrii in mare, o toaleta... absolut minunat. Plaja este semi-salbatica, asa numitul "bush", adica zona de tufisuri care creste in desertul australian era deja prezenta. Nisipul este fin ca faina, senzatia cand stai pe plaja este minunata. Absolut superb este si apusul in Oceanul Indian... culorile cerului sunt incredibile. Cumparasem de la un Meat Market tot felul de bunatati pentru gratar, chestii deja marinate in sosuri pe care le-am mancat cu foarte mare pofta. Ne-au si ramas o gramada, ca am luat cam multe. Per total, cu tot cu bere si sucuri (si berea a fost cam la cantitate industriala) ne-a costat 18$ de persoana. Nu ni s-a parut scump absolut deloc.
   La intoarcere, deoarece baietii au baut eu m-am pastrat din timp treaz - bausem doar o bere si jumatate - am condus eu masina lui Stefan, un VW Golf IV cu cutie automata. Doua premiere pentru mine, cutia automata si mersul pe stanga. M-am tinut dupa ceilalti, ca fusesem cu mai multe masini si totul a fost OK, desi am avut o senzatie de ciudat. E greu sa te obisnuiesti sa te uiti mai intai in dreapta si apoi in stanga, ca pe la noi prin Romania e invers. In rest, traficul a fost foarte usor si masina cu cutia automata isi face treaba relativ lejer.
   Pe drumul de intoarcere am trecut prin Joondalup pe la Navigatorul (cunoscatorii de pe forumul emigrare.info sigur au auzit de el) care in bunatatea lui ne-a donat o masina de spalat si un televizor. Sa traiasca si sa-i dea Domnu sanatate! Acasa am descarcat masina, am pus-o in garaj, o sa o montam maine, ne-am mai agatat de o bere in fata la garaj si ne-am retras. O tura de skype mai tarziu + prezentul articol si iar s-a facut 1 si jumatate noaptea. Trebuie neaparat sa ne invatam sa ne culcam pe la niste ore mai decente ca asa ne simtim foarte obositi de dimineata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu